FM Радио Киева

неділя, 27 березня 2011 р.

приколи з мого життя

ПРИВЕТ ВАЛЕРА,-назустріч мені однокласниця
ПРИВІТ КРАСУНЕ,-відповідаю
А  ПОЧЕМУ ТЫ СО МНОЙ ПО- УКРАИНСКИ РАЗГОВАРИВАЕШЬ,МЫ ЖЕ СВОИ ЛЮДИ.-каже
ЗАХВОРіВ мабуть,- відповідаю...

Сідаю в таксі. ЗА кермом шкільний друг мого брата.
ПРИВІТ. ПОЇХАЛИ,-назвав йому адресу.
ПОЧЕМУ ТЫ СО МНОЙ ПО-УКРАИНСКИ РАЗГОВАРИВАЕШЬ.?Я ЖЕ ТОЖЕ УКРАИНЕЦ,-
далі.без слів,німа сцена
запитання до читача:"В ЯКІЙ МИ ШКОЛІ ВЧИЛИСЬ УСІ РАЗОМ"
відповідь  "............................",-правильна

  Поминальний обід.поруч сидить жінка брата померлого .Вже випили по третій чарці за упокій.  Я питаю у сусідки по застіллю:
            "ЯК ТВІЙ СИНОК ПОЖИВАЄ?"
           "ТАК ничего слава БОГУ.ОН В ЛЕНИНГРАДЕ(С.-ПЕТЕРБУРГЕ-"їй по-барабану").
            УЖЕ  ПОЛКОВНИК МИЛИЦИИ.
            У НЕГО СВОЙ БИЗНЕС ЕЩЕ",-відповідає спокійно.
"  ЯК ЦЕ СВІЙ БІЗНЕС?  .ВІН ЖЕ ПОЛКОВНИК ПОЛІЦІЇ?",-дивуюся Я .
             " А ЧТО ТУТ ТАКОГО,--настирливо каже вона,-ХОТЬ ОДИН МУЖИК НОРМАЛЬНО УСТРОИЛСЯ,
НЕ ТО ЧТО МОЙ МУЖЕНЬОК ЧЕСТНО РАБОТАЕТ ТОКАРЕМ"

(МОРАЛЬ--з ким поведешся -в того наберешся)

Еще немного,еще чуть-чуть
нам всех "хохлов" тут додавить осталось
и мы отправим их в последний путь
просторы родины расширим  "нашей" малость

через артистов ,шоумэнов и певцов
мы МОСКОВИЮ нашу  тут достроим
бабла немеряно ,хватает и  церков
и фсб стоит у нас "на стрьоме" 

Немає коментарів:

Дописати коментар